Karty nám pomahají projít životem

05.02.2020

Moje cesty ten rok směřovaly ke stromům do lesa. Učila jsem se s nimi komunikovat. Při jedné cestě se vytvořil kruh stromů, za kterými jsem potom celkem pravidelně chodila. Stromy mi dávaly okusit různá svá léčení, měly přání, která jsem plnila, chodila jsem za nimi jako domů. Posléze jsem se zastavila a zkoumala, co se děje mezi mnou a bytostmi stromů, co mi kruh stromů přináší a co mohu dát já jemu. Najednou se věci začaly dít samy. Stromy nadiktovaly svá jména a já jsem věděla co mám dělat, kde začít. Nosila jsem jim dárky v podobě kamenů, které si vyžádaly. Procházela jsem kruhem kolem dokola, kreslila, psala a výsledkem jsou tyto karty.

Komunikovala jsem se skupinami stromů, které mají svůj jedinečný záměr a můžou nám pomoci projít naše nádherné cesty životem na Zemi. Stromy stejně jako my se na Zemi učí a rostou. Rády si poslechnou naše příběhy a vyprávějí ty své...

Pro začátek se můžete zeptat, která karta je pro Vás dnešního dne podporou a nechte tělo, aby si samo vybralo kartu, kterou Vám chce ukázat. V sešítku si přečtěte text a nechte na sebe působit poselství stromů. Později už sami budete vědět jak a kdy karty použít pro podporu na cestě Životem. Stromy jsou mocní přátelé a pomocníci.

© 2018 Eva Dušejovská, zpivame@gmail.com
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky